Obvestilo o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska.

Več o uporabi piškotkov
Brezplačna dostava za naročila nad 20 €.
Količina:

0


Znesek:

0,00

Pogoji poslovanja

e-kozmetika.si

Spletna trgovina e-kozmetika.si je prvenstveno namenjena predstavitvi prodajnega asortimana podjetja BIS d.o.o., Kranj. Razdeljena je v dva sklopa in sicer B2C, ki je namenjen končnim potrošnikom ter B2B, ki je namenjen izključno pogodbenim partnerjem. Za izvedbo naročila/nakupa je potrebna registracija, ki je za končne potrošnike (B2C) samodejna, medtem ko se v sistem B2B lahko prijavijo le pogodbeni partnerji podjetja BIS d.o.o., Kranj, po avtorizaciji ponudnika.

POGOJI POSLOVANJA

Uporabnik (kupec) s potrditvijo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja. Izdelki podjetja BIS d.o.o., Kranj, s sedežem: Ljubljanska cesta 34/C, Kranj, so naprodaj v spletni trgovini e-kozmetika.si.
Prodaja blaga se izvaja izključno na območju Republike Slovenije.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE BIS d.o.o., Kranj

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine BIS d.o.o., Kranj so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika (ZVPot Uradni list RS št. 98/2004 in UPB2 Uradni list RS št. 126/2007) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS št. 61/2006).

OPREDELITEV POJMOV

  • ponudnik je BIS d.o.o., Kranj, Ljubljanska cesta 34/C, Kranj
  • uporabnik je oseba (ali podjetje), ki se registrira v našo spletno trgovino – kupec
  • spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

REGISTRACIJA

Za izvedbo naročila je potrebna registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na zeleno ključavnico desno zgoraj in sledite navodilom:

  • izpolnite polja v okencih in pritisnite na gumb "Registriraj me"
  • po elektronski pošti boste prejeli geslo, ki ga uporabljate pri vsaki naslednji prijavi (geslo lahko kadarkoli tudi spremenite)
  • ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj izpiše vaše uporabniško ime, ključavnica pa se obarva rdeče.
Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Ste pozabili geslo?.

VAROVANJE ZASEBNOSTI

Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje podjetju BIS d.o.o., Kranj zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. BIS d.o.o., Kranj se obvezuje, da podatke, pridobljene preko spletne trgovine BIS d.o.o., Kranj in preko spletne strani www.e-kozmetika.si, ne bo predal nepooblaščeni osebi in jih bo varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, 86/04, 113/05, 51/07, 67/07 in 94/07) Vsi zbrani osebni podatki so namenjeni izključno poslovanju spletne trgovine BIS d.o.o., Kranj in bodo služili potrebam izvedbe in dostave naročila ter nadaljnje aktivnosti v okviru promocije izdelkov in storitev spletne trgovine ob privolitvi posameznika.

POSTOPEK NAKUPA

Uporabnik v spletni trgovini kupuje z pritiskom na gumb DODAJ. Ko zaključi z dodajanjem artiklov v cekarček, pritisne gumb NA BLAGAJNO, izbere način plačila, pregleda, po potrebi dopolni ali popravi in potrdi naročilo. Pogodba je sklenjena, ko uporabnik potrdi naročilo in se mu po elektronski pošti posreduje potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. Potrditev naročila pomeni, da je uporabnik seznanjen s celotnim besedilom prodajno – plačilnih pogojev, kateri so tu navedeni, in da sprejema pogoje nakupa. Naročilo/ pogodba se sklepa v slovenskem jeziku, sklene pa se lahko po elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine BIS d.o.o., Kranj Pogodba bo shranjena v pisni in elektronski obliki v podjetju BIS d.o.o., Kranj. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: e-kozmetika@bis.si.

CENE

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. V kolikor se je uporabnik registriral kot podjetje, so prikazane cene brez DDV oz. je ta podatek izrecno naveden.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z spodaj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji. Lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Popusti se praviloma ne seštevajo! Veljavna koda za popust velja samo za artikle iz redne ponudbe. Artikli, ki so označeni kot akcijski ali outlet imajo fiksno določen popust, ki je ustrezno označen v spletni trgovini.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

AKCIJA! Artikli v akciji so artikli iz redne ponudbe, ki imajo znižano ceno zaradi začasne promocijske aktivnosti.

OUTLET! Artikle ponudimo kot outlet kadar se liniji npr. zamenja embalaža, niso več dobavljivi (zadnji kosi!), ali pa je na njih vizuelna poškodba, ki ne vpliva na kakovost oziroma uporabnost izdelka (poškodovana zunanja embalaža!). Reklamacij zaradi poškodovane zunanje embalaže pri OUTLET artiklih ne sprejemamo!

POŠTNINA

je na strani kupca, v kolikor vrednost naročila ne presega 20€. Poštnino zaračunavamo po aktualnem ceniku Pošte Slovenija. Od 5.5.2017 dalje je poštnina za prenos poslovnih paketov naslednja:

  • paketi do 2kg =3,59€
  • paketi 2-5kg =4,23€
  • paketi 5-10kg =4,99€

Stroški neupravičenega vračanja paketa: 8,74€ (glej Rok za prevzem blaga). Za težje pakete, pakete posebnih oblik ipd. se zaračuna poštnina po ceniku Pošte Slovenija. Cenik Pošte Slovenija je na voljo na njihovi spletni strani.

POGODBENI PARTNERJI (Veleprodajni modul B2B)

Za poslovanje s pogodbenimi partnerji veljajo posebni pogoji, kateri so določeni z medsebojno pogodbo. Pogodbe so sklenjene individualno in izključujejo poslovanje pod splošnimi pogoji navedenimi na tej strani. Registracija v spletni katalog e-kozmetika.si je možna izključno s strani podjetja BIS d.o.o., Kranj, ki vam omogoči dostop do blagovnih znamk, ki so opredeljeni v pogodbi.
Pogodbeni partnerji so lahko: kozmetični saloni, frizerski saloni, lekarne, parfumerije, drogerije, saloni za nego nohtov, podaljševanje trepalnic, nego telesa ali pedikuro. Pogodbo se sklepa izključno s pravnimi osebami, ki imajo ustrezno registrirano poslovanje na ozemlju Republike Slovenije. Za več informacij se obrnite na: info@bis.si ali tel: 04/287 22 22.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti). V kolikor vaš nakup ne presega zneska opredeljenega v poglavju CENE IN STROŠKI DOSTAVE, vam bomo obračunali tudi stroške dostave po trenutno veljavnem ceniku Pošte Slovenija.
  • predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja BIS d.o.o., Kranj. V kolikor vaš nakup ne presega zneska opredeljenega v poglavju CENE IN STROŠKI DOSTAVE, vam bomo obračunali tudi stroške dostave po trenutno veljavnem ceniku Pošte Slovenija.
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila).
  • osebni prevzem (plačilo po predračunu ali ob prevzemu). Blago je možno kupiti tudi osebno na lokaciji BIS d.o.o./SKLADIŠČE, Ljubljanska cesta 34/C, 4000 KRANJ. Skladišče je odprto od PON-PET od 8h-16h. Možno je plačilo z gotovino ali s plačilnimi karticami.

NASVET: Pri plačilu po predračunu se izognete proviziji za odkupnino (1,07% od vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€), ki ga zaračuna Pošta Slovenije za plačilo pošiljk po povzetju.

DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Blago vam bomo skupaj z računom poslali po pošti na naslov, ki ste ga navedli. Ob dostavi blaga boste prejeli tudi veljaven originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Blago vam bomo dostavili preko Pošte Slovenija ali druge dostavljalska služba, v dopoldanskem času. Če vas ob tem času ne bo doma, vam bo dostavljalec pustil obvestilo o pošiljki, slednjo pa boste morali prevzeti sami na lokalni enoti Pošte Slovenija.
V kolikor želite popoldansko dostavo, to je po 16uri, le to dopišite pod opombe pri naročilu. Izdelke, ki so na zalogi vam bomo dostavili v največ treh delovnih dneh od naročila. Za izdelke, ki so sicer prisotni v spletni trgovini BIS d.o.o., Kranj in so označeni kot razprodano, ni na zalogi oz. minimalna zaloga, je dobavni rok 15 dni po prejetem naročilu. Izdelki ki so naročeni v izdelavo po meri so dobavljivi v 2, le izjemoma 3 tednih od dneva naročila. V kolikor artikla ne bo več v asortimanu, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte, ki ste jo navedli ob prijavi.
Pridržujemo si pravico, da izjemoma odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi pri dobaviteljih, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če ugotovimo, da naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji. Ob morebitnih nejasnostih vezanih na naročilo vas bomo takoj obvestili po e-pošti oz. telefonu in se trudili najti ustrezno zadovoljujočo rešitev v vašo korist.

ROK ZA PREVZEM BLAGA

Praviloma so pošiljke dostavljene naslovniku naslednji delovni dan po odpremi. Kupec je pošiljko dolžan prevzeti najkasneje v roku 14 dni od odpreme. V kolikor tega ne stori, Pošta Slovenije vrne pošiljko pošiljatelju. Pri tem Pošta Slovenije zaračunava stroške pošiljanja in vračanja pošiljke po njihovem ceniku. Cena zavrnitve oz. ne sprejetja naročene pošiljke znaša 8,74€. Vse stroške nastale z neupravičenim vračanjem pošiljke krije kupec. Prodajalec ima pravico kupcu zaračunati neupravičeno vračilo pošiljke z ločenim računom ali ob naslednji dobavi.
V primeru, da naročenega blaga ne prejmete v pričakovanem času, oziroma niste prejeli obvestila o dostavi, nas o tem obvestite preko elektronske pošte ali telefona. V najkrajšem možnem času bomo skušali odkriti, kaj se je dogajalo z vašim naročilom.

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

PREKLIC NAROČILA

Naročilo lahko prekličete isti dan do 12 ure (naslednji dan, če ste naročili po 12 uri):

  • s klicem na telefon 04/ 287 22 22
  • preko e-pošte e-kozmetika@bis.si (navedite ime in priimek, naslov, telefon na katerem ste dosegljivi, artikel in število kosov, ki jih želite preklicati)
  • na fax 04/ 287 22 88 (navedite ime in priimek, naslov, telefon na katerem ste dosegljivi, artikel in število kosov, ki jih želite preklicati)

ODSTOP OD POGODBE – VRAČILO IZDELKA

Naročeno blago nam lahko iz kakršnega koli razloga vrnete in prejmete polno vračilo kupnine. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh. Stroške vračila blaga krije potrošnik. Ob vračilu lahko zahtevate vrnitev kupnine, ki vam jo bomo nakazali na vaš transakcijski račun najkasneje v 14 dneh od prejetja obrazca za vračilo blaga. Omogočamo pa tudi zamenjavo izdelka. Če gre za brezhiben izdelek, ga bomo ponovno uvrstili na prodajne police, zato izdelek ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb, vrniti ga morate v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za fizične osebe.
Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo blaga.

DELOVNI ČAS

Naš delovni čas je od ponedeljka do petka med 8 in 16 uro. Naročila oddana do 12 ure bodo praviloma obdelana še isti dan, kasnejša pa naslednji delovni dan.

REKLAMACIJE

V primeru reklamacije nas o tem pisno obvestite v 8 dnevih od prevzema pošiljke na naslov:
BIS d.o.o., Ljubljanska cesta 34/C, 4000 Kranj

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist uporabnika (kupca), razen če ne gre za poškodovano blago pri nepravilni uporabi!

REKLAMACIJA POŠKODOVANIH POŠILJK

Kljub skrbnemu ravnanju s pošiljkami se lahko zgodi, da je paket ob dostavi fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja.V takem primeri mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

STVARNA NAPAKA

Stvarno napako lahko uveljavljate v kolikor menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, tako da nas o tem obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevati: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko iz naše strani prav tako v roku najkasneje 8 dni pričakujete pisni odgovor.

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina je last podjetja BIS d.o.o., Kranj, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja BIS d.o.o., Kranj in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja BIS d.o.o., Kranj.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na: reklamacije@e-kozmetika.si ali pisno na naslov BIS d.o.o., Ljubljanska cesta 34/C, 4000 KRANJ.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

ODGOVORNOST ZA IZDELKE:

V skladu z uredbo (ES) št. 1223/2009 o kozmetičnih izdelkih vas obveščamo, da je odgovornost za kvaliteto in ustreznost kozmetičnih proizvodov na strani proizvajalca, ki je naveden v spodnjem seznamu:

MATIS Matis SAS, 13, Rue de Valery, Pariz, Francija
ALESSANDRO Alessandro International, Hans-Bockler-Strasse 3, Langenfeld, Nemčija
PAYOT Laboratoires DR N.G. PAYOT, SA, 10 Boulevard de P., Pariz, Francija
SKEYNDOR SKEYNDOR, SLU, C/NAVAS DE TOLOSA 148, 08223 TERRASSA, BARCELONA, Španija
LUXUSLASHES LUXUSLASHES, Foltynek Henryk, Uferstrasse 3, 3011 Purkersdorf, Avstrija
ZUII ORGANIC BonaNatura s.r.o., Americka 259, 252 29 DOBRICHOVICE, Češka republika
JOHN FRIEDA Kao Brands Europe Limited, 6-8 Kingly Court, London W1B 5PW, Velika Britanija
LEE STAFFORD The Quantum Beauty Company, 200 Brook Drive, Reading. RG2 6UB, Velika Britanija
TOPFER TOEPFER Gmbh, Heisinger Str. 6, D-87463 Dietmannsried, Nemčija
MICRO CELL PARICO Cosmetics GMBH, Thuringerstrase 21, 46286 Dorsten-Wulfen, Nemčija
BETTER WAXING Professional Beauty Systems LTD., 3 Newmains Ave., Renfrew PA4 9RR, Velika Britanija
RVB AGGF Cosmetic Group S.p.A., Via Emilia Levante 340, 40024 Castel San Pietro Terme, Italija