Brezplačna dostava za naročila nad 30 €.
Količina:

0


Znesek:

0,00

Pogoji poslovanja

e-kozmetika.si

POGOJI POSLOVANJA

Uporabnik (kupec) s potrditvijo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja. Izdelki podjetja BIS d.o.o., Kranj, s sedežem: Ljubljanska cesta 34/C, Kranj, so naprodaj v spletni trgovini e-kozmetika.si. Dostavo oz. pošiljanje blaga omogočamo izključno na območju Republike Slovenije.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE BIS d.o.o., Kranj

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine BIS d.o.o., Kranj so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika (ZVPot Uradni list RS št. 98/2004 in UPB2 Uradni list RS št. 126/2007) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS št. 61/2006).

OPREDELITEV POJMOV

  • ponudnik je BIS d.o.o., Kranj, Ljubljanska cesta 34/C, Kranj
  • uporabnik je oseba (ali podjetje), ki se registrira v našo spletno trgovino – kupec
  • spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

REGISTRACIJA

Za izvedbo naročila je potrebna registracija uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na zeleno ključavnico desno zgoraj in sledite navodilom:

  • izpolnite polja v okencih in pritisnite na gumb "Registriraj me"
  • po elektronski pošti boste prejeli geslo, ki ga uporabljate pri vsaki naslednji prijavi (geslo lahko kadarkoli tudi spremenite)
  • ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj izpiše vaše uporabniško ime, ključavnica pa se obarva rdeče.
Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Ste pozabili geslo?.

VAROVANJE ZASEBNOSTI

Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje podjetju BIS d.o.o., Kranj zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. BIS d.o.o., Kranj se obvezuje, da podatke, pridobljene preko spletne trgovine BIS d.o.o., Kranj in preko spletne strani www.e-kozmetika.si, ne bo predal nepooblaščeni osebi in jih bo varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, 86/04, 113/05, 51/07, 67/07 in 94/07) Vsi zbrani osebni podatki so namenjeni izključno poslovanju spletne trgovine BIS d.o.o., Kranj in bodo služili potrebam izvedbe in dostave naročila ter nadaljnje aktivnosti v okviru promocije izdelkov in storitev spletne trgovine ob privolitvi posameznika.

POSTOPEK NAKUPA

Uporabnik v spletni trgovini kupuje z pritiskom na gumb DODAJ. Ko zaključi z dodajanjem artiklov v cekarček, pritisne gumb NA BLAGAJNO, izbere način plačila, pregleda, po potrebi dopolni ali popravi in potrdi naročilo. Pogodba je sklenjena, ko uporabnik potrdi naročilo in se mu po elektronski pošti posreduje potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. Potrditev naročila pomeni, da je uporabnik seznanjen s celotnim besedilom prodajno – plačilnih pogojev, kateri so tu navedeni, in da sprejema pogoje nakupa. Naročilo/ pogodba se sklepa v slovenskem jeziku, sklene pa se lahko po elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine BIS d.o.o., Kranj Pogodba bo shranjena v pisni in elektronski obliki v podjetju BIS d.o.o., Kranj. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: e-kozmetika@bis.si.

CENE

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. V kolikor se je uporabnik registriral kot podjetje, so prikazane cene brez DDV oz. je ta podatek izrecno naveden.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z spodaj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji. Lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Popusti se praviloma ne seštevajo! Veljavna koda za popust velja samo za artikle iz redne ponudbe. Artikli, ki so označeni kot akcijski ali outlet imajo fiksno določen popust, ki je ustrezno označen v spletni trgovini.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

AKCIJA! Artikli v akciji so artikli iz redne ponudbe, ki imajo znižano ceno zaradi začasne promocijske aktivnosti.

OUTLET! Artikle ponudimo kot outlet kadar se liniji npr. zamenja embalaža, niso več dobavljivi (zadnji kosi!), ali pa je na njih vizuelna poškodba, ki ne vpliva na kakovost oziroma uporabnost izdelka (poškodovana zunanja embalaža!). V skupini OUTLET se najdejo tudi artikli, katerih priporočeni rok uporabe se bo v kratkem iztekel, kar pa praviloma ne vpliva na kvaliteto proizvoda, saj imajo kozmetični proizvodi običajno rok uporabe omejen z datumom odprtja, ki zagotavlja neoporečnost proizvoda vsaj 6-12 mesecov po prvi uporabi le tega. Rok trajanja po odprtju je označen na embalaži. Reklamacij zaradi poškodovane zunanje embalaže pri OUTLET artiklih ne sprejemamo!

POŠTNINA

je na strani kupca, v kolikor vrednost naročila ne presega 30€. Poštnino zaračunavamo po aktualnem ceniku Pošte Slovenija. Od 01.08.2022 dalje je poštnina za pakete do 2kg =3,57€.
Cene poštnine veljajo le v primeru plačila po predračunu ali s plačilno kartico.

Pri pošiljkah z odkupnino (po povzetju) zaračunavamo dodatno manipulacijo odkupnine v višini 1,45€
, le ta bo dodana in razvidna v vašem naročilu pred zaključkom naročila in kasneje na računu.
Pri plačilu po povzetju vam bo Pošta Slovenije zaračunala dodatno provizijo za odkupnino v višini 1,15€ do zneska 98,00€, 1,17% vrednosti pri zneskih 98,00€-501,00€ ter 5,36€ +0,30% od vrednosti pri zneskih nad 501,00€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti).

Paketi višjih tež se zaračunavajo po uradnem ceniku Pošte Slovenija. Stroški neupravičenega vračanja paketa: 7,14€ (glej Rok za prevzem blaga). Za težje pakete, pakete posebnih oblik ipd. se zaračuna poštnina po ceniku Pošte Slovenija. Cenik Pošte Slovenija je na voljo na njihovi spletni strani. Cene poštnine že vsebujejo 22% DDV.

NASVET: Pri plačilu po predračunu se izognete proviziji za odkupnino, ki ga zaračuna Pošta Slovenije za plačilo pošiljk po povzetju ter stroškom manipulacije odkupnine.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga).  Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1,15€ do zneska 98,00€, 1,17% vrednosti pri zneskih 98,00€-501,00€ ter 5,36€+0,30% od vrednosti pri zneskih nad 501,00€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti). V kolikor vaš nakup ne presega zneska opredeljenega v poglavju CENE IN STROŠKI DOSTAVE, vam bomo obračunali tudi stroške dostave po trenutno veljavnem ceniku Pošte Slovenija.
  • predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja BIS d.o.o., Kranj. V kolikor vaš nakup ne presega zneska opredeljenega v poglavju CENE IN STROŠKI DOSTAVE, vam bomo obračunali tudi stroške dostave po trenutno veljavnem ceniku Pošte Slovenija.
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila).
  • osebni prevzem (plačilo po predračunu ali ob prevzemu). Blago je možno kupiti tudi osebno na lokaciji BIS d.o.o./SKLADIŠČE, Ljubljanska cesta 34/C, 4000 KRANJ. Skladišče je odprto od PON-ČET od 8h-16h in PET 8h-14:30h. Možno je plačilo z gotovino ali s plačilnimi karticami.

DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Blago vam bomo skupaj z računom poslali po pošti na naslov, ki ste ga navedli. Ob dostavi blaga boste prejeli tudi veljaven originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Blago vam bomo dostavili preko Pošte Slovenija ali druge dostavljalska služba, v dopoldanskem času. Če vas ob tem času ne bo doma, vam bo dostavljalec pustil obvestilo o pošiljki, slednjo pa boste morali prevzeti sami na lokalni enoti Pošte Slovenija.
V kolikor želite popoldansko dostavo, to je po 16uri, le to dopišite pod opombe pri naročilu. Izdelke, ki so na zalogi vam bomo dostavili v največ treh delovnih dneh od naročila. Za izdelke, ki so sicer prisotni v spletni trgovini BIS d.o.o., Kranj in so označeni kot razprodano, ni na zalogi oz. minimalna zaloga, je dobavni rok 15 dni po prejetem naročilu. Izdelki ki so naročeni v izdelavo po meri so dobavljivi v 2, le izjemoma 3 tednih od dneva naročila. V kolikor artikla ne bo več v asortimanu, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte, ki ste jo navedli ob prijavi.
Pridržujemo si pravico, da izjemoma odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi pri dobaviteljih, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če ugotovimo, da naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji. Ob morebitnih nejasnostih vezanih na naročilo vas bomo takoj obvestili po e-pošti oz. telefonu in se trudili najti ustrezno zadovoljujočo rešitev v vašo korist.

ROK ZA PREVZEM BLAGA

Praviloma so pošiljke dostavljene naslovniku naslednji delovni dan po odpremi. Kupec je pošiljko dolžan prevzeti najkasneje v roku 14 dni od odpreme, razen v primeru, ko ustrezno odstopi od pogodbe, kot je to navedeno v odstavku "ODSTOP OD POGODBE – VRAČILO IZDELKA".  V kolikor tega ne stori, Pošta Slovenije vrne pošiljko pošiljatelju.
Z oddajo naročila kupec potrdi strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja in jih brezpogojno sprejema v celoti. S tem se zavezuje k prevzemu in plačilu naročenega paketa. V primeru ne prevzetja poslanega paketa, kupec oz. naročnik ponudniku storitve, podjetju BIS d.o.o. povzroči nepotrebne stroške (pakiranja-embalaža, pošiljanja-poštnina, porabljenega delovnega časa), za kar lahko naše podjetje od kupca oz. naročnika po pravni poti izterja plačilo nepotrebno povzročenih stroškov. Informativni stroški v primeru ne prevzetja paketa so 6,67€.
Seveda si po najboljših močeh prizadevamo za sporazumno rešitev. V primeru, da naročenega blaga ne prejmete v pričakovanem času, oziroma niste prejeli obvestila o dostavi, nas o tem obvestite preko elektronske pošte ali telefona. V najkrajšem možnem času bomo skušali odkriti, kaj se je dogajalo z vašim naročilom.

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

ODSTOP OD POGODBE – VRAČILO IZDELKA

Preklic naročila pred odpremo:
Naročilo lahko brez posledic prekličete dokler ima enega izmed naslednjih statusov, ki so razvidni v vašem profilu v spletni trgovini www.e-kozmetika.si. Ti statusi so: sprejeto, potrjeno, čakamo na dobavo ali čakamo na plačilo.

s klicem na telefon 04/ 287 22 22
preko e-pošte: e-kozmetika@bis.si (navedite ime in priimek, naslov, telefon na katerem ste dosegljivi, artikel in število kosov, ki jih želite preklicati)
V kolikor se naročilu spremeni status v »odpremljeno/pripravljeno na prevzem« pomeni, da je bila pošiljka že odpremljena in je na poti k kupcu in od njega lahko odstopite pod naslednjimi pogoji: 

Preklic naročila po odpremi blaga:

V roku štirinajstih (14) dni lahko odstopite od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, vendar pa morate to storiti preko ustreznega obrazca za odstop od pogodbe oz. vračilo blaga. (OBRAZEC – povezava).

14-dnevni rok začne teči na dan, ko ste vi ali tretja oseba prevzeli naročilo. Pri delnih dostavah začne rok teči po prejemu zadnje dostave. Za pravočasen odstop zadošča, če v štirinajstih (14) dneh pošljete izjavo za odstop od pogodbe na daljavo.

Prodajalec lahko odstopi od pogodbe, če je prišlo do tehnične napake ali je bila izdelku dodeljena očitno napačna cena.

Posledice odstopa od pogodbe

1.    Če pogodbo v celoti prekličete, vam bomo za vsa že opravljena plačila vrnili kupnino (vklj. s stroškom dostave oz. stroškom storitve), in sicer najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Če boste preklicali le del naročila, vam stroška dostave oz. storitve ne bomo vrnili. Kupnino vam bomo vrnili na plačilno sredstvo, s katerim ste opravili nakup, razen če je bilo izrecno dogovorjeno drugače. Če ste za opravljen nakup izbrali plačilo po povzetju, navedete podatke svojega bančnega računa, na katerega vam bomo nakazali kupnino. V nobenem primeru vam vračila kupnine ne bomo zaračunali.

2.    Vračilo kupnine lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo izdelkov oz. dokler nam ne boste predložili dokaza, da ste blago res poslali nazaj ali ga vrnili na prodajno mesto.

3.    Nemudoma oz. najkasneje v štirinajstih (14) dneh po tem, ko ste nas obvestili o odstopu od naročila, nam morate poslati oz. predati blago (lahko ga pošljete na naslov: BIS d.o.o., e-kozmetika.si, Ljubljanska cesta 34C, 4000 Kranj, ali vrnete osebno na navedeni naslov). Morebitne dodatne stroške, ki v takem primeru nastanejo zaradi vračila ali ponovnega pošiljanja, krijete sami.
 
4.    Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja izdelkov. V primeru osebnega vračila izdelkov nimate nikakršnih stroškov.


 Izključitev pravice do odstopa od pogodbe

1.    Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:

- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; v to skupino sodijo vsi negovalni kozmetični proizvodi
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

2.    Prejet izdelek mora potrošnik vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov po odstopu od pogodbe ne sme uporabljati.

3.    Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot)

Pri prodaji pravnim osebam omogočamo vračilo artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe, kot to velja za fizične osebe.

Postopek vračila pričnete z izpolnitvijo »OBRAZCA ZA VRAČILO BLAGA«.

STVARNA NAPAKA

Zakonske pravice potrošnika v primeru stvarne napake so za vse izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini, določene z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo z vsemi kasnejšimi spremembami) in v Obligacijskem zakoniku (Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo, 64/16 – odl. US in 20/18 – OROZ631).

Napaka je stvarna, če:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

O morebitni stvarni napaki morate skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti prodajalca v zakonsko določenem roku, najkasneje v dveh mesecev od odkritja napake ter prodajalcu omogočiti pregled izdelka.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če zamenjava izdelka ali odprava napake nista mogoči (ni izvedljivo, prevelik strošek, ni smiselno, ne bo pravočasno dostavljeno itd.), ima potrošnik pravico do vrnitve dela plačanega zneska v sorazmerju z napako. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Potrošnik ne more uveljavljati svojih zakonskih pravic z naslova stvarne napake, če so stvarne napake neznatne in ne vplivajo na rabo oz. običajne lastnosti izdelka ter izdelek še vedno lahko uporablja skladno z opisom.

V primeru vračila izdelka zaradi stvarne napake, stroške vračila krije prodajalec. 

Kadarkoli želite uveljavljati svoje pravice zaradi stvarne napake se lahko obrnete na nas preko sledečih komunikacijskih možnosti:

telefon: 04/287 22 22, elektronska pošta: e-kozmetika@bis.si ali spletni kontaktni obrazec (povezava)

Prodajalec je dolžan potrošniku odgovoriti na zahtevo najpozneje v osmih (8) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora prodajalec najpozneje v roku osmih (8) dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina je last podjetja BIS d.o.o., Kranj, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja BIS d.o.o., Kranj in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja BIS d.o.o., Kranj. Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na: e-kozmetika@bis.si ali pisno na naslov BIS d.o.o., Ljubljanska cesta 34/C, 4000 KRANJ.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi BIS d.o.o., Kranj. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
BIS d.o.o. Kranj., ki kot ponudnik storitev in izdelkov na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: Spletno reševanje sporov (povezava)

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

DELOVNI ČAS

Naš delovni čas je od ponedeljka do četrtka med 8 in 16 uro ter petek med 8 in 14:30. Naročila oddana do 12 ure bodo praviloma obdelana še isti dan, kasnejša pa naslednji delovni dan.

ODGOVORNOST ZA IZDELKE:

V skladu z uredbo (ES) št. 1223/2009 o kozmetičnih izdelkih vas obveščamo, da je odgovornost za kvaliteto in ustreznost kozmetičnih proizvodov na strani proizvajalca, ki je naveden v spodnjem seznamu:

MATIS Matis SAS, 13, Rue de Valery, Pariz, Francija
ALESSANDRO Alessandro International, Hans-Bockler-Strasse 3, Langenfeld, Nemčija
SKEYNDOR SKEYNDOR, SLU, C/NAVAS DE TOLOSA 148, 08223 TERRASSA, BARCELONA, Španija
SKINCODE Skincode AG/LTD, Seestrasse 59, 8703 Erlenbach, Švica
LUXUSLASHES LUXUSLASHES, Foltynek Henryk, Uferstrasse 3, 3011 Purkersdorf, Avstrija
ZUII ORGANIC BonaNatura s.r.o., Americka 259, 252 29 DOBRICHOVICE, Češka republika
JOHN FRIEDA Kao Brands Europe Limited, 6-8 Kingly Court, London W1B 5PW, Velika Britanija
LEE STAFFORD The Quantum Beauty Company, 200 Brook Drive, Reading. RG2 6UB, Velika Britanija
MICRO CELL PARICO Cosmetics GMBH, Thuringerstrase 21, 46286 Dorsten-Wulfen, Nemčija
BAIJA SAS Bains&Nature BAIJA, 37 Boulevard Suchet, 75016 PARIS, Francija
DEPEND Depend Cosmetic AB, Box 4054, 30004 Halmstadt, Švedska
NONIQUE DMV Diedrichs Markenvertrieb GmbH&Co. KG, Dieselstrasse 3-7, 31812 BAD PYRMONT, Nemčija
LUXURY EYE Luxury Eye by Helga Halapi,4 Langdale Court, Witney Oxfordshire OX28 6FG, Velika Britanija
OSTALO Blagovne znamke: Alpecin, SuperDry, OGX, NamedSport, Wilkinson Sword, Carmex, Billy Boy in parfumerija so v posredniški prodaji. Distributer za Slovenijo: GAPS d.o.o.